Webinar opptak: Stortinget forenkler arkivering og saksbehandling
Se opptak fra webinaret 6. desember. Få innsikt i hvordan administrasjonen på Stortinget får en enklere arbeidshverdag med ny samhandlingsløsning utviklet sammen med Inmeta.
I samarbeid med Documaster inviterte Inmeta til webinar 6.desember.
Sammen med vår kunde Stortinget presenterte vi deres nye løsning i Microsoft.
Ett av målene i den nye samhandlingsløsningen er å øke kvaliteten på dokumentasjonsforvaltningen. Hvordan gjøre arkivering, godkjenning og tilgjengelighet av arkivert informasjon enklere for alle brukere?
Løsningen forenkler stegene i arbeidsprosessene og integrerer Outlook, Teams og SharePoint med Documaster.
I webinaret får du høre om
- Bakgrunn og hensikt
- Hvordan er Documaster konfigurert for enkel arkivering på Microsoft plattformen
- Hvordan er arbeidsprosessene forenklet i M365
- Hvordan fungerer arkivintegrasjonene for brukerne
Det vil bli rom for stille spørsmål og ha dialog underveis.
Webinaret passer for
- Arkivarer og dokumentasjonsforvaltere
- IT og virksomhets-, og prosessansvarlige