Webinar opptak: Stortinget forenkler arkivering og saksbehandling 

Se opptak fra webinaret 6. desember. Få innsikt i hvordan administrasjonen på Stortinget får en enklere arbeidshverdag med ny samhandlingsløsning utviklet sammen med Inmeta.

Publisert: 10.11.2023

Lesetid: ca 1 min

I samarbeid med Documaster inviterte Inmeta til webinar 6.desember.

Sammen med vår kunde Stortinget presenterte vi deres nye løsning i Microsoft.

Ett av målene i den nye samhandlingsløsningen er å øke kvaliteten på dokumentasjonsforvaltningen. Hvordan gjøre arkivering, godkjenning og tilgjengelighet av arkivert informasjon enklere for alle brukere?

Løsningen forenkler stegene i arbeidsprosessene og integrerer Outlook, Teams og SharePoint med Documaster.

I webinaret får du høre om

  • Bakgrunn og hensikt
  • Hvordan er Documaster konfigurert for enkel arkivering på Microsoft plattformen
  • Hvordan er arbeidsprosessene forenklet i M365
  • Hvordan fungerer arkivintegrasjonene for brukerne

Det vil bli rom for stille spørsmål og ha dialog underveis.

Webinaret passer for

  • Arkivarer og dokumentasjonsforvaltere
  • IT og virksomhets-, og prosessansvarlige