Workplace365

Slik lykkes du med kombinasjonen
Workplace og Office 365

Velkommen til frokostseminar i Oslo den 7. november

Stadig flere selskaper velger å benytte Workplace by Facebook som sosial samhandlingsplattform, samtidig som man tar i bruk Office 365 fra Microsoft til all annen form for samhandling. Dette skaper spennende muligheter for økt innovasjonstakt, og en mer smidig og effektiv kommunikasjon i bedriften.

Velkommen til frokostseminar på Teknologihuset i Oslo den 7. november, hvor vi ser på hvilke verdier man kan oppnå ved å knytte disse to plattformene sammen. Det er kostnadsfri deltakelse. Husk å være tidlig ute med påmelding, da vi har et begrenset antall plasser. 


v/ Kjetil Gullen, Sjefskonsulent, Inmeta

Workplace365

Workplace365 er en integrasjonsmodul utviklet av Inmeta, som knytter Workplace og Office 365 sømløst sammen, og sørger for høy brukertilfredshet og adopsjon. Utnytt mulighetene Workplace gir, integrert med kjente verktøy fra Microsoft som Teams, SharePoint, Onedrive m.v. med den informasjonskontroll og governance man her får. Vi kjører en dypdykk demo og viser spennende muligheter (for alle dere som ev. deltok sist, her er det mye nytt!!).


v/ Christian Kalvik Johansen, Avdelingsleder MsSolutions, Inmeta

Relevante scenarioer som gir forretningsverdi

Vi går gjennom hva det lønner seg å ha tenkt på ifbm. implementering og samkjøring av løsningene, og hva som skal til for at din virksomhet lykkes.

 

AGENDA

08.30 – 09.00: Registrering & frokost
09.00 – 09.45: Workplace365
09.45 – 10.00: Pause m. kaffe & frukt
10.00 – 10.45: Relevante scenarioer som gir forretningsverdi
10.45 – 11.15: Q&A

TID & STED

Tirsdag 7. november, 2017
Teknologihuset
Pilestredet 56, 0167 Oslo
Gå til påmelding!

Vel møtt til en spennende morgen!