Digital arbeidsglede

Effektiv samhandling og forretningsverdi med Office 365

Crayon

puzzlepart

Inmeta

Microsoft

Velkommen til frokostseminar den 25. april hos Microsoft

Arbeidsplassen er i endring! Fremoverlente bedrifter styrer mot automatisering, hurtige leveranser av produkter/ tjenester, kundeengasjement og digital samhandling. I lys av dette, kan Office 365 by på mange spennende muligheter.

Hva er Microsoft Teams i Office 365, og hvordan vil moderne samhandling prege måten vi jobber på fremover? Hva kan du gjøre for å forankre bruk, skape arbeidsglede og ta ut forretningsverdi på Office 365-plattformen?

Deltakelse er gratis. Husk å være tidlig ute med påmelding, da vi har et begrenset antall plasser. Arrangementet passer for alle som har, eller vurderer å ta i bruk Office 365.

 

Hva er egentlig moderne samhandling?

v/ Kjetil Gullen, Sjefskonsulent, Inmeta

Vi tar et praktisk dykk ned i Microsoft Teams, og ser nærmere på hvordan moderne samhandlingsmønstre vil prege folk og løsninger fremover. Hvordan tar man ut forretningsverdi på plattformen? Hvorfor og hvordan integrere mot eksterne tjenester? Er Bots smarte nok ennå i forhold til våre forretningsbehov? Velkommen til et pragmatisk hands-on foredrag, med praktiske eksempler.

 

Ta turen til opplevelsessenteret i pausen og bli inspirert:

Demo – Digital virksomhetsstyring og TemplateHub

Opplev hvordan digital virksomhetsstyring kan brukes for å samle inn, styre og vise alle selskapets KPI’er. Løsningen kjøres i O365 eller SharePoint, og kan kobles mot et utall BI-verktøy for ulike dashbord og visninger (eks. Power BI, Excel Services m.m.). I tillegg viser vi frem produktet TemplateHub, som effektivt håndterer dokumenter og malverk for bedrifter.

 

tormodweb

Brukeradopsjon i Office 365: Erfaringer fra virkeligheten

v/ Tormod Guldvog, Strategidirektør, Puzzlepart

Office 365 er en plattform som åpner for nye måter å samhandle på, og større produktivitet i virksomheten. Det kan få konsekvenser for ansattes kommunikasjon, rutiner og arbeidsflyt. Hva skal til for å få med seg organisasjonen slik at gevinstene realiseres? Vi deler resultater fra flere større prosjekter, og peker på konkrete forslag til hvordan man kan lykkes med utrulling av Office 365.

 

Digital arbeidsglede i UDI: Nye og oppdaterte IT-verktøy med brukerorientering i høysetet

v/ Cecilie Widsteen, Seniorrådgiver, UDI

“Skal vi bare oppgradere Office? Skal vi levere et nytt intranett? Eller er det en «ny digital arbeidsflate»?” En digital arbeidsflate, uansett hvor ny og elegant, skaper ingen verdi uten de som skal bruke den. Derfor snakker vi ikke bare om nye IT-verktøy til brukerne, men mener at brukerne selv inngår i det vi skal levere. Og derfor snakker vi om digital arbeidsglede; om mennesker og IT-systemer som trives sammen, og skaper verdier sammen.

 
   

AGENDA

08.30 – 09.00: Velkommen, registrering og frokost
09.00 – 09.30: Hva er egentlig moderne samhandling?
09.30 – 10.00: Pause og demo – Digital virksomhetsstyring og TemplateHub
10.00 – 10.30: Brukeradopsjon i Office 365: Erfaringer fra virkeligheten
10.30 – 11.00: Digital arbeidsglede i UDI

TID & STED

Tirsdag 25. april, kl. 08.30 – 11.00
Microsoft, Lysaker Torg 45, 1366 Lysaker
Meld deg på her!
Vel møtt til en spennende morgen!