Effektiv samhandling!

Kom i gang med Workplace i Office 365

Workplace365 – Det beste fra to digitale verdener i ett grensesnitt

Er du vant til å bruke Facebook for samarbeid? Om svaret er ja, da ser vi ingen grunn til at du ikke skal fortsette med det.

Nå kan du nemlig få Facebooks sosiale samarbeidsplattform for arbeidsplassen – Workplace, integrert med Microsoft Office 365 (Teams, Groups og SharePoint). Vi har selv utviklet løsningen, som vi har valgt å kalle Workplace365.

Mer samarbeid mellom prosjektdeltakere!

Ved å integrere ulike kanaler inn i ett grensesnitt, øker man og styrker kommunikasjon og deling internt i bedriften. Løsningen har en Connector, som sørger for at det du poster i Workplace også vises i de kanaler du ønsker i Office 365. Med Workplace365 kan du:

  • Lese feeds
  • Poste nye meldinger til gruppen
  • Se medlemmer i gruppen
  • Se bilder og dokumenter tilknyttet gruppen

Jobb effektivt og spar tid!

Workplace knytter sammen dokumenter, grupper, notater, filer og mennesker rundt innholdsproduksjon. Dermed får man kun èn løsning å forholde seg til, og siden både dokumenter og meldinger er samlet på ett sted, får man lett oversikt uten å måtte bytte applikasjon.

Vi hjelper deg med å komme i gang!

Vi leverer produktivitet og samhandling i Office 365, Azure og SharePoint. Vil du vite mer? Ta kontakt med leder for vår Microsoft Solutions avdeling – Christian Kalvik Johansen.

Christian.Johansen@inmeta.no
99 35 64 59